Nasza firma świadczy usługi administrowania od 01.07.2000 r. , a p.Rafał Tarnawski, który jest jednoosobowym właścicielem firmy, związany jest z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od 1997 r. Jako Członek Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości „Trójmiasto” cały czas poszerza swoje kwalifikacje i wiedzę.

Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie obsługi zarówno starych, jak i nowych budynków. Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi nasze usługi są atrakcyjne na obecnym rynku administrowania, jak i zarządzania nieruchomościami.

Co nas różni od konkurencji:

  • comiesięczne dokonywanie odczytów wszystkich urządzeń pomiarowych, włącznie z odczytami wodomierzy i ciepłomierzy mieszkaniowych
  • właściciele lokali otrzymują co miesiąc naliczoną zaliczkę na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
  • miesięczne rozliczanie kosztów zużycia wody ciepłej i zimnej zużytej w mieszkaniach oraz ogrzewania
  • całodobowe pogotowie lokatorskie
  • Zarząd Wspólnoty otrzymuje miesięczne zestawienie finansowe, obejmujące zadłużenia wszystkich Członków Wspólnoty;

Oferta Administracja

Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zaoferować szeroką ofertę usług administracyjnych. W Państwa rękach pozostawiamy dokonanie wyboru zakresu świadczonych przez nas usług. Zachęcamy do składania Zapytania Ofertowego.

Oferta Zarządzanie

Zdarza się,  że spośród wszystkich współwłaścicieli nieruchomości nie ma chętnych do sprawowania funkcji Członka Zarządu i właściciele lokali poszukują specjalisty, który przejmie ten ustawowy obowiązek. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, przedstawiamy Państwu naszą propozycję przejęcia nieruchomości w zarząd.

 Oferta na Zarządzanie

 

 

 

Zapytanie Ofertowe

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości