Nasza firma świadczy usługi administrowania od 01.07.2000 r. , a p.Rafał Tarnawski, który jest jednoosobowym właścicielem firmy, związany jest z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od 1997 r. Jako Członek Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości „Trójmiasto” cały czas poszerza swoje kwalifikacje i wiedzę.

Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie obsługi zarówno starych, jak i nowych budynków. Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi nasze usługi są atrakcyjne na obecnym rynku administrowania, jak i zarządzania nieruchomościami.

Co nas różni od konkurencji:

  • comiesięczne dokonywanie odczytów wszystkich urządzeń pomiarowych, włącznie z odczytami wodomierzy i ciepłomierzy mieszkaniowych
  • właściciele lokali otrzymują co miesiąc naliczoną zaliczkę na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
  • miesięczne rozliczanie kosztów zużycia wody ciepłej i zimnej zużytej w mieszkaniach oraz ogrzewania
  • całodobowe pogotowie lokatorskie
  • Zarząd Wspólnoty otrzymuje miesięczne zestawienie finansowe, obejmujące zadłużenia wszystkich Członków Wspólnoty;

Oferta Administracja

Dzięki naszemu doświadczeniu możemy zaoferować szeroką ofertę usług administracujnych. W Państwa rękach pozostawiamy dokonanie wyboru zakresu świadczonych usług spośród naszego systemu pakietowego. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 Oferta na Administrowanie

 

Oferta Zarządzanie

Zdarza się,  że spośród wszystkich współwłaścicieli nieruchomości nie ma chętnych do sprawowania funkcji Członka Zarządu i właściciele lokali poszukują specjalisty, który przejmie ten ustawowy obowiązek. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, przedstawiamy Państwu naszą propozycję przejęcia nieruchomości w zarząd.

 Oferta na Zarządzanie

 

 

 

Zapytanie Ofertewe

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości